Goddag everybody ;)

haloj, sitter i soffan just nu hos syster men ska snart åka hem men det ska bara komma någon och kolla på lägenheten först :)
Igår var jag i sickla och shoppade lite granna, kan lägga upp bild på vad senare men till exempel tröjan jag har på mig på bilden neranför :)
dagens outfit är nya tröjan från igår som är en grön frans tröja , blåa enkla jeans , bekvämt helt enkelt :)
syrran fixade håret på mig och gjorde en inbakadfläta i bakhuvudet och en vanlig hästsvans sedan framifrån , stiligt värre!
juste!, igår så försökte jag lägga in ett inlägg från när jag var i sickla men det givk tydligen inte, tyvärr så därför uppdaterade jag inte igår :)
hoppas ni har det super och att vädretr super för här är det målnigt och tråkigt.
Vilken bajs sommar med vädret och snart börjar skolan, inte så taggad fört men ska sattsa som en galning i år och det är en sak som är säker!
puss :))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0